دوشنبه, ۰۱ آبان,۱۳۹۶

استراتژی های برتر تبلیغاتی


Image result for ‫تبلیغات‬‎

ارتقاء و کیفیت محصول یکی از ضروریات برای داشتن یک نام تجاری خوب برای جذب مشتریان جدید است . راه های متعددی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات وجود دارد. برخی از شرکت ها برای اینکار تنها از یک روش استفاده میکنند در حالی که  ممکن است برخی برای اهداف بازاریابی مختلف از روش های مختلف استفاده کنند. صرف نظر از محصول یا سرویس شرکت شما، یک مجموعه با داشتن استراتژی های تبلیغاتی قوی می تواند موقعیت شرکت شما را مطلوب نگه دارد و ضمن حفظ  مشتریان فعلی به جذب مشتریان جدید نیز کمک شایانی میکند.
 

مسابقات

Image result for ‫مسابقه‬‎


مسابقات یک استراتژی تبلیغاتی است که اغلب استفاده می شود. بسیاری از این مسابقات حتی به خرید  نیاز ندارند.
برند خود را تبلیغ کنید و آرم و نام خود را در مقابل عموم قرار دهید تا به جای کسب درآمدی سخت از دیگر کمپین های تبلیغاتی فروشی آسان داشته باشید. مردم با کسب جوایزه خوشحال و دوست دارند تا آنها را به بدست آورند برگزاری این مسابقات حمایتی می تواند به تبلیغ محصول شما کمک کند.


رسانه های اجتماعی
Image result for ‫رسانه اجتماعی‬‎


وب سایت و اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، Google+ ،تلگرام، اینستاگرام و ...یک راه ساده برای تبلیغ محصولات و خدمات را در یک محیط آرام تر ارائه می دهند. در این بازاریابی مستقیم، میتوان با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرد که در آن شرکت شما از دیدگاه های مختلف دیده میشود و این دیدن شدن در شبکه اجتماعی  باعث ایجاد ارتباط  با افراد و مشتریان در سطح شخصی تر میشود. که این امر می تواند به شکاف ارتباطی بین شرکت و خریدار رفع و آنها را به یکدیگر نزدیکتر سازد که به نوبه خود تصویری جذاب تر و آشنا از شرکت را به مشتریان ارائه می دهد.


بازاریابی پیامکی

Image result for ‫بازاریابی پیامکی‬‎


مشتریانی که به کسب و کار شما وارد می شوند نباید نادیده گرفته شوند، کسانی که قبلا تصمیم به خرید محصولات شما گرفته اند. چیزی که مهم و مفید است استفاده ی درست از اطلاعات مشتریان میباشد که برای اطلاع آنها از محصولات و خدمات جدید شما بسیار ارزشمند است  این مشتریان کسانی هستند که قبلا با شرکت شما آشنا شده اند و با اطلاع رسانی پیامکی که خیلی سریع و راحت انجام میگیرد میتوان حتی مشتریان قدیمی که دیگر فعالیت نمیکنند را نیز مجددا جذب کرد.


تست رایگان نمونه محصولات و خدمات

Image result for ‫جذب مشتری با خدمات رایگان‬‎
 



اجازه دادن به مشتریان بالقوه برای نمونه گیری از محصولات و خدمات ، روشی است که اغلب شرکتها برای معرفی غذاهای جدید و محصولات خانگی استفاده می کنند، بسیاری از این شرکت ها این نوع تبلیغات را در فروشگاه  و مراکز خرید حمایت و اجرا می کنند و نمونه های از محصولات خود را به صورت رایگان ارائه میدهند تا توجه مردم را به جستجوی محصولات دیگر خود جلب کنند.

 

برنامه ی انگیزشی جذب مشتری

Image result for ‫جذب مشتری‬‎


برنامه انگیزشی جذب مشتری راهی برای تشویق مشتریان فعلی جهت جذب مشتریان جدید به فروشگاه شما است. محصولات رایگان، تخفیف های بزرگ و پاداش های نقدی، بعضی از این انگیزه ها به شمار میروند. این یک استراتژی تبلیغاتی است که هر مشتری شما به عنوان یک نیروی فروش محسوب میشود.


هدایای تبلیغاتی مارکدار

Image result for ‫هدایای تبلیغاتی‬‎


ارائه هدایا با مارک تجاری مناسب شما می تواند یک حرکت تبلیغی موثر باشد. برند خود را میتوانید در تقویم، روی خودکار جاکلیدی و صد ها هدایای دیگر چاپ نمایید. این هدیه ای است که مشتریان از آنها استفاده و نگهداری می کنند وباعث میشود کسب و کار شما هر روز دیده شود زیرا هدیه ای کار آمد و قابل استفاده دارند که شاید هرروز از آن استفاده کنند و دیگر همانند تراکت و یا کارت های تبلیغاتی ساده درون سطل آشغال و یا  در داخل کشو ریخته نمیشود .




نظرسنجی از مشتریان پس از فروش

Image result for ‫نظرسنجی‬‎


تماس با مشتریان از طریق تلفن، پیامک و یا از طریق ایمیل پس از فروش، یک استراتژی تبلیغاتی است که اولا اهمیت رضایت مشتری را در بر می گیرد و در عین حال باز فضا برای فرصت های تبلیغاتی دیگر فراهم میگردد. فروشندگان ماهر، برای مشتریان خود پس از فروش و ارائه خدمات فرم نظر سنجی ارسال میکنند که این کار بعدا می توانند برای بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند و سؤالات مربوط به نحوه برخورد مشتریان با محصولات و خدمات خریداری شده را بیان کنند. این هدف دوگانه باعث ترویج شرکت شما به عنوان کسی که به فکر مشتری است  و همیشه تلاش می کند تا بهترین خدمات و محصولات را ارائه دهد، میگردد.

mahansms.com

ثبت نظر